31 grudnia 2015

w krainie nigdy nigdy


*


















w trzymaniu się za rękę, w zmysłowej rozkoszy bliskości ciała opowiada siebie inna już, bo nowa historia, świadomość wybiera inaczej i nowy człowiek za sobą podążając tworzy suwerenną jakość, wprowadza nowe znaczenia dla Razem w relacji istnienia - pary człowiek z człowiekiem
to bajka z krainy 'nigdy tego jeszcze nie było' - NIGDY NIGDY do TERAZ
kiedyś człowiek szukał wsparcia i oparcia w drugim człowieku, kochał, pożądał, oczekiwał posiadając, mając pod kontrolą coś, co dawało mu siłę, taka optyka i gra z zewnętrznością;
przesunięcie do wewnątrz , do siebie zmienia wszystko, zmienia dynamikę każdego ludzkiego związku
ja Suwerenne Jestem trzymam za rękę Ja Jestem suwerenną istotę,
ja nakarmiony, spełniony swoimi kreacjami człowiek oddycham i przyjmuje i manifestuję siebie poprzez drugiego człowieka, i kocham siebie podwójnie
tworzymy i jesteśmy zarazem świadkami przemiany jakości każdej ludzkiej manifestacji
zauważcie Mistrzowie - drobny ważny szczegół:
w naszych związkach zniknęło coś takiego jak zazdrość, kiedyś istniało, zmurszało, zniknęło
________________________________________________________________
ewolucja postu pt. czerwony sznurek - temat sesji coachingowej z 8.02.2015
kraina Nigdy-Nigdy - inspiracja z filmu "Australia" 2008
ilustracja google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję

linkWithin

Related Posts with Thumbnails