21 marca 2014

INteGracja Ego_I'Mness


*

przytulam w sobie siebie, przytulam wszystko, co stanowi moją człowiekowatość, łypię figlarnie okiem na to, co przedstawia ludzkie aspekty i głaszczę z czułością wszystkie etykietki opisujące ego iii...jestem w domu
Dom jest tutaj, gdzie Ja Jestem - Jestem swoim Domem
I Go Home
I Am Home
I'mness


















Słowa Tobiasza wprowadzają harmonijny wewnętrzny ład w przestrzeń istnienia, w której ego ma swoje właściwe miejsce.

Wiele się nauczyliście o ego! Służyło wam dobrze, kiedy przebywaliście w ludzkiej postaci i nawet zanim tu przybyliście. Ale macie to uczucie, że ego jest czymś złym. Są tacy zaangażowani w duchową pracę, którzy czują, że ego musi być zabite. Czują, że ego musi zostać zniszczone, aby można było pójść naprzód. To nieprawda. Ego musi być tylko uzdrowione i zrównoważone. Ta męsko zorientowana energia służyła wam dobrze.

Ego... pochodzi od łacińskiego słowa oznaczającego „Ja”. [uwaga tłumacza: w następnych zdaniach występuje nieprzetłumaczalna gra słów: I-go oznacza „Ja idę”]. I-go. I-go. To jest to, co Jack zrobił. Pomachał na pożegnanie Królowi i Królowej i powiedział: „Idę teraz” (I-go now). Tak, ego zostało rozwinięte, kiedy wy, kiedy Jack, przekroczyliście Ścianę Ognia. Musiało powstać, ponieważ nigdy przedtem nie było oddzielenia. Nigdy przedtem nie było utraty waszej tożsamości. Rozwinęło się ego i było ono ważne. Stworzyło ono dla was poczucie tożsamości.

Wasze ego zostało następnie udoskonalone. Wasze ego przybrało na sile, kiedy
przybyliście na Ziemię i zaczęliście przybierać ciało fizyczne. Wasze ego, drodzy przyjaciele, byłą tą rzeczą, która pozwalała wam odnosić się do przeszłości. Wasze ego było tą rzeczą, która zawsze z wami była, począwszy od czasu kiedy przeszliście przez Ścianę Ognia, poprzez wasze podróże w pustce, aż do czasu kiedy przybyliście na Ziemię. Czuliście ogromne oddzielenie i utratę, kiedy opuściliście Króla i Królową i Królestwo. Wasze ego było jedyną stałą rzeczą, którą zabraliście ze sobą. Ego. „I go” powiedział Jack. „Idę w pustkę, idę w przygodę”. Ego.

To interesujące, że spędzacie tak wiele czasu walcząc ze swoim ego. Ostro je krytykujecie. Próbujecie je zabić i zniszczyć. (chichocze) I okazało się, że nie możecie! Ono jest waszą integralną częścią. Ono jest waszym łącznikiem z Domem. Ono jest waszym wspomnieniem o Domu, które zawsze było z wami.

Kiedy wkraczacie w nową energię, ego ulega transformacji. Zmienia się. Wy transformujecie się i zmieniacie. Zamiast „I go” stajecie się „I Am”  JA JESTEM. To jest nowa energia. To jest nowa równowaga męskiego i kobiecego, Króla i Królowej. Drodzy przyjaciele, bądźcie mili i łagodni w stosunku do waszego ego. To jest ojcowska lub męsko zorientowana energia wewnątrz was...............

Wyjdźcie poza to, aby zrozumieć, że ego służyło wam dobrze. Zrozumcie, że przechodzicie od podróży definiowanej jako „I GO” (JA IDĘ) do nowej energii „JA JESTEM”.
........................................................................................
Drodzy przyjaciele, to jest teraz proste. Nie komplikujcie tego. Kiedy zachodzą zmiany w waszym życiu, kiedy zaczynacie widzieć manifestacje tej pracy, którą wykonujecie w ramach serii twórcy, dziękujcie samym sobie. Szanujcie siebie. Nie uciekajcie od ego. Zintegrujcie je.

Cóż za ulga!
________________________________________________________
Geoffrey Hoppe "Twórca Lekcje Tobiasza"
 fragment - Lekcja 11 Podziękuj samemu sobie
Wydawnictwo Biały Wiatr
fotografia DL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję

linkWithin

Related Posts with Thumbnails