02 lipca 2010

idealna aureola

*











*
Pewien człowiek wszedł do gabinetu lekarskiego i rzekł:
- Panie doktorze, cierpię na okropny ból głowy, który ani na chwilę nie ustaje. Czy mógłby pan cos na to poradzić?
- Owszem - odparł lekarz - ale najpierw chcę ustalić parę szczegółów. Prosze mi powiedzieć, dużo alkoholu pan pije?
- Alkohol? - zawołał oburzony mężczyzna - Nigdy nie tykam tego świństwa.
- A palenie?
- Uważam, że jest obrzydliwe. Nigdy w życiu nie tknąłem tytoniu.
- To trochę kłopotliwe pytanie, ale muszę wiedzieć, wie pan, sposób w jaki mężczyźni... czy nie spędza pan nocy poza domem w towarzystwie kobiet?
- Oczywiście, że nie. Za kogo mnie pan bierze? Jestem w łóżku codziennie najpóźniej o dziesiątej.
- Proszę mi jeszcze powiedzieć - rzekł lekarz - ten ból głowy, o którym pan mówi, czy jest ostry, przeszywający?
- Tak - odparł mężczyzna. - Właśnie tak. To ostry przeszywający ból.
- No tak, to proste, drogi panie. Ma pan kłopot, bo pańska aureola jest zbyt ciasna. Żeby panu pomóc, musimy ja trochę rozluźnić.

Kłopot z ideałami polega na tym, że jeśli wszystkie wprowadzisz w życie, życie z Tobą staje się niemożliwe.
Anthony de Mello

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję

linkWithin

Related Posts with Thumbnails