13 listopada 2014

im mniej robisz tym wiecej zostaje zrobione


*

znaleźć bezpieczeństwo możemy jedynie przez zmierzenie się z jego brakiem
Tommy Hellsten






















"Odwaga poddania się"
Wspaniała publikacja. Wybrałam ją dla siebie w 2011 roku - okresie wielowymiarowych przemian, umierania w wielu obszarach i rodzenia się na nowo. Cierpienie to naturalny ludzki towarzysz, jeśli...ze swej natury kontroluję, a więc opieram się trzymając własnych pomysłów. Zadawałam pytania - odpowiedzi mnie znajdowały. Ta książka była odpowiedzią, którą przyjęłam we właściwym czasie, bo czekała kilka chwil, zanim zanurzyłam się i przeszłam ruchem wirującym. Wyszłam otrzepawszy skrzydełka. Wyzdrowiałam z choroby na siłę. Zawsze to wiedziałam, potrzebowałam przypomnienia.

Idę. Jestem ...iii...już wiem, rozumiem, że istnieć, być, to nie oznacza być notorycznie zajętym i bardzo potrzebnym, a w międzyczasie łapać w pośpiechu oddech. Istnieć, być, oznacza doświadczać istnienia w każdym doświadczeniu, w każdej "zajetości". Oznacza czuć siebie w każdym momencie, również w zapomnieniu o sobie. Bycie zaczyna się od zobaczenia siebie, że jestem, że istnieję, że jestem tym, który oddycha, który korzysta z ciała by patrzeć, czuć, smakować, dotykać

Cytuję jakbym zapalała świece. Łagodne światło. Wszędzie łagodne światło.

Kiedy stajemy podróż się rozpoczyna.
Prawdziwa siłę można znaleźć tylko w słabości Miłość sprzyja słabości 
Jeśli szukasz bezpieczeństwa - żyj śmiało
Samotna ścieżka bohatera
Im mniej robisz tym więcej zostaje zrobione
W ciszy są zapowiedzi tego co nadchodzi
Głębokie życie, życie samo trzeba wybrać
Tylko sami możemy być razem
Możemy dostrzec innych wtedy, kiedy dostrzegamy siebie
Jeśli szukasz wieczności żyj tu i teraz


Bezpieczeństwo odnalezione oznacza przejście od organizmu wodnego do uświadomionego istnienia - Ja jestem

A książka spełniwszy swoją rolę idzie w świat kto na nią czeka

__________________________
foto mea - własne
Inspiracje Tommy Hellsten 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję

linkWithin

Related Posts with Thumbnails