12 sierpnia 2011

duchowa podróż

*























szukamy sposobów na rozwój duchowy
rozwijamy się duchowo
duchowy rozwój to nasz cel

co robimy?
joga
warsztaty jeden za drugim
książka jedna po drugiej
czasem, ba, częściej niż czasem, zapobiegliwość, pęd, przekształca się w pęd za rozwojem duchowym i szukaniem doskonałości, chceniem zmieniania siebie,
jeden po drugim
warsztat za warsztatem
szkolenie za szkoleniem
od szkoły do szkoły
nauczyciela, autorytetu, wzorca, guru, jeden za drugim

a jak może wyglądać przejaw duchowego rozwoju?
jaki mógłby być duchowy aspekt codziennego życia?

???

ja, ciało, myśl, uczucie...
zatrzymanie i dostrzeżenie: jest to, co jest
ja jestem
jestem, jaka jestem
doskonała, wyjątkowa, przejaw boskości


w duchowej podróży zostawiamy
pośpiech na stacji, żegnamy się z nim czule i z wdzięcznością
zapobiegliwość i planowanie
wybieganie i nieustanną potrzebę działania

zatrzymujemy się, by zaprosić uważność
zaprosić spokój i harmonię
i z takiego zatrzymania działamy
raz po raz jedno po drugim
chwila za chwilą
dzień a dniem

dzień dobry dniu
dziękuję moja lewa stopo ze mnie nosisz, dziękuję prawa stopo
dziękuję za uśmiech dziecka i trel ptaka
za słonce, za chmurę za deszcz

za dom
za las
za wyzwania

zatrzymaj się i zrelaksuj
zatrzymaj się i poczuj, że jesteś

Ja jestem. Amen.


____________________________________________
fotografie w cyklu W moim ogrodzie - DL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję

linkWithin

Related Posts with Thumbnails