30 sierpnia 2011

cuda zdarzają się codziennie


*

Ćwiczenie  15 Minutowy Cud  przyjęłam 5 stycznia 2008 roku podczas warsztatów rozwoju osobistego w Poznaniu i odkryłam go na nowo podczas porządkowania bogatego archiwum do przeprowadzki. Cytuję swobodnie całość zadania do codziennego praktykowania.

 








 

15 Minut, bo przeznaczasz nań tylko 15 minut dziennie. Jest to pierwsza rzecz jaką robisz rano, zaraz po przebudzeniu. Najlepiej mieć zeszyt przy sobie. Cud, bo wydarzają się naprawdę cudowne rzeczy.

 
W zeszycie na osobnej kartce piszę u góry dzisiejszą datę.
Resztę kartki dzielę na 2 części, pionowo. Powstają 2 sąsiadujące kolumny.
Lewej kolumnie nadaję tytuł "Jestem wdzięczny" i wpisuję w niej 10 rzeczy, za które jestem wdzięczna w życiu. Są to rzeczy i sytuacje które budzą we mnie radość i wzruszenie. Pamiętam, że im większe uczucie wdzięczności tym lepsze rezultaty. Zgodnie z Prawem Przyciągania czując wdzięczność wysyłam wibracje, które przyciągają więcej rzeczy o tak samo mocnych wibracjach, rzeczy, za które jesteś już wdzięczny.

Prawej kolumnie nadaję tytuł "Przyciągam" i wypisuję 10 rzeczy, które przyciągam do swojego życia pamiętając przy tym o pozytywnym wyznaczaniu celów. Zamiast pisać "nie choruję", piszę "jestem zdrowy". Zamiast pisać "wyszedłem z długów" piszę "jestem wolny finansowo". Druga rzecz jaką trzeba przestrzegać to pisanie w czasie teraźniejszym. Zamiast pisać, "
będę zarabiać 20tys. miesięcznie" piszę "zarabiam 20tys. miesięcznie". Pamiętam, że chcę przyciągnąć "mam", a nie "będę mieć", bo inaczej będę przyciągać w nieskończoność "będę mieć... będę, będę...". Ważne jest, że już je "mam" i ważne jest, że już za nie dziękuję.
I tu tak samo, im silniejsze i bogatsze emocje podczas pisania tym skuteczniej działają.

Kolejny plus z tego ćwiczenia jest taki, że jeżeli naprawdę jest zrobione zaraz po przebudzeniu to przyjemnie programuję się na cały dzień.

Więc, stawiaj sobie i swojej nadświadomości - Boskiej Inteligencji / Boskiemu Ja - wielkie cele.

Działaj!
 



________________________________
 foto Z rodzinnego archiwum" DL
ilustracja google

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję

linkWithin

Related Posts with Thumbnails