13 grudnia 2014

z miłości do życia

*
ślubuję ci pomagać kochać życie
mówić, kiedy słowa są potrzebne i  milczeć, kiedy nie są
zgadzać się na niezgodę i na tort czekoladowy
i grzać się ciepłem twojego serca, które zawsze będzie mi domem
















Długie rozmowy i ładne życzenia z okazji świąt. Spontanicznie i zmysłowo, miękko i odważnie, zwyczajnie, po prostu, bez dodawania i odejmowania. Naturalnie.

Tak
Coraz częściej z przestrzenną radością przekonuję się, że życie jest bardzo proste, że zawsze jest po mojej stronie, ba, za każdym razem w takim stopniu, w jakim przestaję kontrolować, ono robi za mnie i dla mnie fenomenalną robotę. Zbiegi okoliczności, małe i wielkie cuda, niespodzianki jak gwiazdki z nieba. Jakby wiedziało lepiej.

Co biorę dla siebie z filmu "The Vow"? Tworzenie własnych standardów i podążanie - ruch serca w swoją stronę, by się grzać własnym ciepłem i rozprzestrzeniać je, jak słońce


_______________________________
ilustracja Ilustris
cytat z filmu The Vow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję

linkWithin

Related Posts with Thumbnails