24 grudnia 2014

staję sie tym, czym jestem JESTEM


*

"...tak bardzo starałem się postępować słusznie, że zapomniałem postąpić słusznie.." (zasłyszane)


















W spotkaniach z lękami znajduję wewnętrzny spokój
Akceptując bezwarunkowo manifestację swojego istnienia mogę swobodnie być z innymi
Nieustannie i dla przyjemności gubię drogę zmierzając do celu
Uzdrowiona uśmiechem zrozumienia przeszłość jest moją teraźniejszością
Jestem tym kim jestem - zawsze

















post scriptum
Wigilijne przedpołudnie. W domu pachnie barszcz czerwony. W kafejce Mont Blanc unosi się aromat kawy. Nieopodal świąteczna krzątanina charakterystyczna dla galerii handlowej. Rozmawiamy z Mateuszem J. dla radiowej czwórki o noworocznych postanowieniach.
______________________________________
foto własne
1. Dolina Kościeliska luty 2006 AW
2. ptaki nad domem wiosna 2009
inspiracje T.Hellsten "Odwaga poddania się"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję

linkWithin

Related Posts with Thumbnails