13 sierpnia 2013

Czarodziejów świat

Rok to bardzo długo, kiedy mówimy o Przyszłości. Jeśli jednak przez rok wytrwaliśmy w postanowieniu, to mija on jak jedna chwila i nawet nauczenie się języka obcego wydaje się wtedy łatwe. 
Dariusz Chwiejczak


Pamiętam schody naprzeciw Urzędu Pocztowego, skąd odbierałam przesyłkę w ciepłe wiosenne popołudnie. Rozmawialiśmy telefonicznie nie tylko o książce, o spełnianiu marzeń w Pałacu w Zdunowie, również o kreowaniu indywidualnej strategii pracy w telemarketingu, który należał w tamtym czasie do obowiązków asystentki prezesa. Otwartość i życzliwość.
Minęło ponad 4 lata od rozmowy z Darkiem Chwiejczakiem i prawie 7 lat od pierwszego odczytania jego książki "Czarodzieje mogą wszytko" w formacie PDF, który otrzymałam od kolegi z ekipy Siła Wspólnych Marzeń w grudniu 2006 roku. Niebawem kupiłam kilka egzemplarzy z autorskiego pierwszego wydania z dedykowanym autografem, jako prezenty, nie tylko dla moich nastolatków. 
Nie miałam jej w ręku dość długo.
Funkcjonuje w moim umyśle symbolika cyfr - osnowa opowieści o przyjaciołach i codziennym czarowaniu szkolnego życia  - od jedynki począwszy. Utrwalałam ją podczas porannej praktyki jogi i Chi gong w ogrodzie. Powtarzam w wewnętrznej grze skojarzeń systematycznie, aż nagle zdałam sobie sprawę, że już nie pamiętam dokładnie, że obrazy się rozmyły: różdżka, zwierciadło, klepsydra, komnata zadumy, dłoń, jeż, sowa, wąż...
Porządkując piwnicę odkryłam w pudłach z książkami egzemplarz córki i mam go przed sobą od kilku dni. Towarzyszą mi bardzo przyjemne emocje, jakby świat pogłaskał po głowie i przytulił we mnie małą dziewczynkę.  

Kto czuje się czarodziejem - jest czarodziejem

Przypominają się słowa, które usłyszałam na wiosnę, że moje podejście do sposobu realizacji marzeń wygląda bardziej na czarowanie. W ludzkim świecie, w którym rządzi teoria względności, te same słowa mogą być albo zarzutem albo uznaniem. Wartością dodaną do każdego z nich jest fakt, iż, na szczęście, życie nie jest poważne, i możemy je kształtować na miarę swoich możliwości i po swojemu. W tyglu mieszaniny dziecięcej lekkości i odwagi oraz dorosłej mądrości doświadczania wyrastają wielkie marzenia.

Jak zarekomendować lekturę dla każdego z nas?

Twoje marzenie staje się rzeczywistością już w chwili, kiedy zaczynasz o nim myśleć. Od tego momentu jego realizacja jest tylko w Twoich rękach.
Pamiętaj, że jesteś czarodziejem i nie ma rzeczy niemożliwych. Jeśli czegoś pragniesz oddaj się temu bez reszty, włóż w to całe swoje serce, emocje i działanie. Poczuj wielką siłę, która w Tobie mieszka i nie dziw się, kiedy Twoje marzenia zaczną się spełniać, czasami w bardzo zaskakujący sposób.


____________________________________________________
o ksiażce i autorze oraz plik do pobrania w formacie PDF

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję

linkWithin

Related Posts with Thumbnails