28 stycznia 2011

dziękować

*













Dziękować to znaczy:
przyjmować to, co jest mi dane w prezencie,
trzymać to z uważnością w swoich dłoniach,
przyjmować do mojego serca,
aż wewnętrznie poczuję,
że teraz stało się to częścią mnie samego.

Dziękować to też oznacza:
przeistoczyć w działanie to,
co przyszło do mnie w darze,
a co teraz stało się fragmentem mnie samego,
aby i inni mogli ubogacać się tym,
co ja zyskałem.

Dopiero wtedy ,
to, co mi zostało podarowane,
dotrze do swojej pełni.


Bert Hellinger

**

Uczestniczę i doświadczam spotkań, które wypełniają mnie i radością i wdzięcznością.

Oto kolejne warsztaty dla rodziców oczekujących maleństwa, których celem jest uświadomienie sobie znaczenia pielęgnacji związku w czasie, kiedy już 'jest nas troje', wzbogaciły nas wszystkich o wzruszające chwile, kiedy serce i duszę porusza najprostsze słowo: dziękuję.
Wdzięczność "że jesteś" ukochanym towarzystwem w codzienności, jest niezastąpionym wsparciem. W swoim rozwoju czerpiemy moc nie tylko z siebie, ale i z uważności, zaangażowania partnera, i jest to proces zjawiskowy, 'żywy'. Nie ma wczoraj, nie ma jutra, jest Teraz - dar Nowego Dnia, który pragnie widzieć i czuć, w słowie, w spojrzeniu, w geście Twoją miłość.


***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję

linkWithin

Related Posts with Thumbnails